U srijedu 5. veljače održana je jedna od niza radionica koje će se provoditi u okviru projekta “Tajna gravitacije: Istraživanje sile koja pokreće Svemir”. Radionica je okupila učenike petih i šestih razreda, koji su imali priliku izravno se baviti istraživačkim radom i učenjem o gravitaciji i zakonima fizike.
Na ovoj radionici, učenici su istraživali ubrzanje sile teže korištenjem matematičkog njihala. Kroz praktičan rad, učenici su izvodili različita mjerenja i izračune, a sve su aktivnosti bile usmjerene na to da se što bolje razumiju osnovni principi gravitacije i fizikalnih zakona koji je upravljaju.
Budući da je radionica bila interaktivna i vođena kroz konkretne eksperimente, učenici su bili izuzetno motivirani za rad. Pokazali su veliku zainteresiranost, odgovornost i vrijednost u izvršavanju zadataka. Učenici bili usmjereni na preciznost i točnost, a rezultati mjerenja bili su vrlo dobri. Kroz ovu aktivnost, učenici su ne samo učili o fizičkim zakonitostima, već su i razvijali vještine suradnje i kritičkog razmišljanja.
Ova radionica predstavlja samo jednu od mnogih koje će se održavati u sklopu projekta, čiji je cilj proširiti znanje učenika o osnovnim znanstvenim principima, a posebno o onima koji oblikuju naš svemir, poput gravitacije. Učenici će imati priliku sudjelovati u raznim istraživačkim aktivnostima, koje će im omogućiti da steknu dublje razumijevanje fizičkih zakona na zabavan i edukativan način.
Projekt “Tajna gravitacije” nastavlja s održavanjem radionica i drugih aktivnosti koje imaju cilj potaknuti interes mladih za znanost i istraživanje, te im pružiti alate i znanje potrebne za razumijevanje svijeta oko njih.