Pristup informacijama

Službenica za informiranje

Vesna Mlinarić, upr.pr., tajnica škole

Telefon:  + 385 33 628 832

Mob: +385 91 620 0381

E-mail: ured@os-ibmazuranic-vt.skole.hr

E-mail2: vesna.mlinaric@skole.hr

Radno vrijeme: ponedjeljak-petak od 7.00 do 15.00 sati

Radno vrijeme za stranke: ponedjeljak-petak od 8.00 do 14.00 sati

Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija ostvaruje se sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama (NN br. 25/13., 85/15., 69/22.);

Korisnik ostvaruje pravo na pristup informaciji podnošenjem usmenog ili pisanog zahtjeva Školi.

Ako je zahtjev podnesen usmeno ili putem telefona, sastavit će se službena bilješka, a ako je podnesen putem elektroničke komunikacije, smatrat će se da je podnesen pisani zahtjev.

Pisani zahtjev sadrži: naziv i sjedište tijela javne vlasti kojem se zahtjev podnosi, podatke koji su važni za prepoznavanje tražene informacije, ime i prezime i adresu fizičke osobe podnositelja zahtjeva, tvrtku, odnosno naziv pravne osobe i njezino sjedište.

Podnositelj zahtjeva nije obvezan navesti razloge zbog kojih traži pristup informaciji, niti je obvezan pozvati se na primjenu ovog Zakona.

Ne smatra se zahtjevom za pristup informacijama traženje uvida u cjelokupni spis predmeta, objašnjenja ili uputa vezanih uz ostvarivanje nekog prava ili izvršavanje obveze, izrade analize ili tumačenja nekog propisa, kao ni stvaranje nove informacije.

Na pristup informacijama u postupcima pred Školom ne plaćaju se upravne i sudske pristojbe.

Škola ima pravo tražiti od korisnika naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije, sukladno članku 17. Zakona o pravu pristupa informacijama, kao i na naknadu troškova dostave tražene informacije. Na zahtjev korisnika Škola je dužna dostaviti način izračuna naknade.

Kriterije za određivanje visine naknade i način naplate naknade iz stavka 2. ovog članka, propisuje  Povjerenik za informiranje.

Na temelju zahtjeva za pristup informaciji Škola će odlučiti najkasnije u roku od 15 dana od dana podnošenja urednog zahtjeva.

U slučaju nepotpunog ili nerazumljivog zahtjeva Škola će bez odgode pozvati podnositelja zahtjeva da ga ispravi u roku od pet dana od dana zaprimanja poziva za ispravak. Ako podnositelj zahtjeva ne ispravi zahtjev na odgovarajući način, a na temelju dostavljenog se ne može sa sigurnošću utvrditi o kojoj se traženoj informaciji radi, Škola će odbaciti zahtjev rješenjem.

Obrasci

Pristup informacijama – upute, smjernice, obrasci

https://pristupinfo.hr/pravni-okvir/upute-smjernice-obrasci/

Povjerenica za informiranje RH

https://pristupinfo.hr/kontakt/

Upitnik za samoprocjenu_Osnovna škola Ivane Brlić-Mažuranić Virovitica 2023.g.

Zakon o pravnu na pristup informacijama

Godišnja izvješća o pravu na pristup informacijama

Odluka o imenovanju službenice za informiranje i zamjenice službenice za informiranje

Skip to content